Bayanozen İlk hamileliğimde goguslerim çok sismisti simdi de 36 haftalık hamileyim ama hiç hassasiyet şişkinlik hiçbir şey yok acaba sütüm olmayacak mı diye düşünüyorum. Aynı durumu yaşayan var mi acaba? 😏