Kızlar ikinci doğumum olcak ama ben çok korkuyorum hem doğumdan hemde açılma var mı yok mu diye Altan muayene ederken sanki canımdan can gidiyor o kadar kasıyorum o kadar korkuyorum ki çok stres oldum nasıl geçecek bilmiyorum 39 olduk bugün galiba stresten doğurmuycam benim gibi olan var mı