Anneler 38+1 günlük hamileyim. 37. haftada bebeğim 2500 civarındaydı dün kontrolümüz vardı ve bebeğim hala 2500 civarındaymış son bir haftada doktor, bebek hiç kilo almamış dedi. Hareketlerinde bir sorun yok. Nstde sancım çıktı, alttan muayene yapıldı ve açıklığım 1.5 cm. Hafta içi hazırlıklı gel suni sancı ile doğumu yapalım dedi doktorum. Bebek gelişmediği için ve suyunun azalma ihtimali olabileceği için böyle söyledi doktorum ama suni sancıdan da korkuyorum. Bebeğim diğer bebeklere göre de küçük kilo bakımından, buna da bir tık üzülüyorum. Bebeğe kilo aldıran şeyler yiyorum ama neden kilo almadı anlamıyorum. Benim gibi olan var mı acaba doktorunuzla nasıl bir yol izlediniz? Bebek doğum kanalına girmiş bu arada. Hafta içi doktora gidene kadar hareketler yaparak açıklığı arttırmaya çalışacağım beslenmeye de bir tık daha dikkat edeceğim. Sizce açılma olur mu ya da bebek kilo alır mı bir hafta almayıp bu hafta alma durumu gibi. Gerçekten tecrübelerinize ihtiyacım var 🥹