Alyadnz33 ben kesmedim ilk haftalar özellikle kendi kendine düşüyordu zaten ve sürekli eldiven taktım hala öyle elleri çok üşüyor ki yenidoğanlar kafa el ayak kulaktan üşütüyor. 2. aya girdiğimizde kestim tırnaklarını eldivenliyken sorun olmuyordu ama kesilme vakti de gelmişti.