Esraa00 Fufu09 yavrum doktorum bana 5-10 dk da bir olursa sıkıntı demişti Benim gün içinde oluyor tabi geçiyor Rahmim baya ağrıyor her gidişimde rahim ağzı uzunluğa bakıyor normal diyo Senin randevu ne zaman
Fufu09 Esraa00 27sinde randevum ama akşam üstü duramadım ben gittim alttan muane felan yaptılar nst felan bağlandım bişi çıkmadı aynı sana denildiği gibi denildi bişi çıkmamasına rağmen rahimde ağrı hissediyorum bende
Esraa00 Fufu09 işte ben bu yüzden her doktor randevumda gerekli gereksiz bütün soruları soruyorum 😄 oda sagolsun anlatıyor Ağrı sızı normal artık doğum pozisyonda olabilir Sancı olabilir yalancı sancı yeterki düzenli olmasın sancılar
Esraa00 Pamuk3419 benim bebiş hep sağ taraftaydı uyku haliyle hele bi sağa doğru yatayım Kıvrana kıvrana kalkıyorum Sancı ağrı bitmez bacım
Pamuk3419 Esraa00 valla ben hala anlayamadım sağda mı solda mı hahah ama ebelerim sola yat kan akışı olsun fakan dedi zorla sola yatıyorum ama uyku halinde ya sırt üstü ya da sağa yatmış şekilde buluyorum kendimi
ahtnhtcsi_28 Esraa00 benim bebeğimde sağ tarafta bende bu durumu yaşıyorum bebeğiniz makat gelişli mi acaba
Esraa00 Pamuk3419 ben şuan asla sağa doğru yatamam bebek direk orada Sandı soldan kovmuşlar kendisini 🤣🤣 Sırt üstü yatıyorum bazen dediğin gibi onda da nefesim kesiliyor Bi sağlıkla doğsalar 🫠
Pamuk3419 Esraa00 ya ben bide serklajlıyım korkuyorum sancı gelir hissetmez miyim acaba diye falan bide bugun avmye gittim 1000 kere wcye girdim resmen baskı yapıyor heralde gittiğimw bin pişman oldum yaa
Esraa00 ahtnhtcsi_28 kafası aşağıda dedi doktor ama Doğuma kadar bebeler döner durur dedi Benim sezaryen olduğu için takılmıyorum ona ama ağrım sancim.var delircem artık Bir an önce 38.hafta gelsin ya