Merhaba cuma günü kontrole gittiğimde 6 haftalık kalmış kalp atışı yok kürtaj 1 hafta beklenebilir demişti . Bugün sabaha karşı biraz kanamam oldu sonra et parçası gibi bişey düştü 2 parça halinde büyük pıhtı şeklinde . Kanama hafifce devam ediyor . Doktora yazdım salıya kadar takip et çok kanaman olursa gel dedi . Hafif lekelenme şeklinde devam ediyor normalmi yaşayan tecrübe eden var mı . Sağolun şimdiden