Nur124 CoolMamaMode yaa sağlıkla kucağınıza alırsınız insAllah 🌸 doktoruma yazdım 3 günlük ölçüm istedi açlık tokluk 1 ve 2 .saat
CoolMamaMode Nur124 inşallaaah ♥️ Heh süper bu yasaklara dikkat edin bi de üç ana öğün üç ara öğün yapın muhakkak çok aç kalmayın . Meyvenin yanında da süt ürünü tüketmeye çalışın kefir yoğurt süt ayran gibi
Nur124 CoolMamaMode teşekkürler evet haklısınız bugün ölçüm yaptım akşam yemeğinden sonra 1.saat 126 2.saat 112 çıktı
CoolMamaMode Nur124 çok iyi bak bu sonuçlar demek ki yasaklara dikkat edince şeker filan olmayacak insilün e gerek yok yani
Ayperi11 cilekbebek yeni şeker yüklemesi yaptırdım açlık 83 1.saat 120 çıktı gebeliğin başlarında da açlık hep 80 lerdeydi gayet normal korkmayın 100 e kadar normal