Toticik 31+2 haftalık oldum 3-4 gündür sabahları mide bulantısı oluyor daha yeni 1 kere kustum neden oluyor acaba hiç yaşadınız mı bu şekilde ne yapmam lazım?
ArasveAnnesi21 Toticik 37+3 teyim kusmam yok ama mide bulantım var aynı zamanda iştahsızlık da var salı günü randevum var doktora soracam bakalım ne diyecek
Toticik ArasveAnnesi21 benımde cumartesi günü randevum karnımın içinde çok dönüyor mıdeme baskı yapıyor herhalde anlamadım hiç
Buse4161 Bebek mideye baskı yaptığı içindir nuhtemelen canım bazıları da bebek saçlı ise mide ekşimesi bulamasına debep olurmuş der