btle97 Merhaba herkese. Ovulasyon takibim bu şekilde. 5 aydır da korunmuyorum. 10-12-13-15-17 mayıs birliktelik oldu. Bat 27 Mayıs henüz test yapmadım, gecikme bekleyeceğim. Yeni yeni istemeye başladık bakalım.Sizin bu süreçte önerileriniz nelerdir?
btle97 minikbebegim06 teşekkür ederim, 13-14-15 aynı koyulukta gibi çıkmış ondan dolayı emin olamadım günü de kaçırmadım bence ama doktorum günaşırı olması gerektiğinin doğru olduğunu söylemişti☺️