Devranmom Kızlar 38 haftalık olcam şimdiye kadar bebek aşağıya baya baskı yapıyordu her an çıkacak diyordum ama bir haftadır baskı yok yani bebek doğum pozisyonuna girince sonradan tekrar yan döner mi