_tugcee Busramnida Çoğunluk Temmuz Ağustos ayları kız bebiş oluyor yaa🥹ben geçen sene temmuzda kız doğurdum bu sene temmuzda da ikinci kızımı doğuracam nasip olursa üst üste iki temmuzda da kız oldu yani benim☺️🤷🏻♀️
Busramnida Kkardelenn1 inşallah canım aramızda 2 gün varmış seninle 🥰 son 70 kaldı bizim bakalım ne zaman gelirler
Kkardelenn1 Busramnida bizim 38 sonrasını çok beklemeyi düşünmüyor doktorumuz bakalım ilk bebeğimi 37. Haftada kaybettiğimden dolayı riske atmak istemiyor 🥲
Busramnida Kkardelenn1 iyi düşün iyi olsun canım belli olmaz 🥰 sağlıkla kucağına alırsın inşallah 💖 şeker yüklemesi yaptırdın mı
Busramnida _tugcee evet buna inanırım arkadaşımında öyleydi 🥰 maşallah sağlıkla gelsin inşallah bebiş 🌸
ARZUMM35 _tugcee o kadar kızın içinde ben nasıl erkeği buldum ya benim ilki de erkek şimdi de erkek Allah nasip ederse ağustos annesi olucam
Busramnida Ahsenmira ayy sağlıkla gelsin inşallah 🥰 ilkide mi kız kullanıcı adınız benim kızın ismine çok yakın 🤭 Ahsen mina bizde 🥰😂
Kkardelenn1 Busramnida amin inşallah canım 🌸yok yaptırmadı doktorum açlık tokluk bakıyoruz şükür sorun yok