Roz24 Kızlar boyum 1.47 normal doğum yapmak istiyorum eğer şartlar el verirse ama hastanedeki ebe sen kısasın seni direkt sezaryene alırız dedi hiç çatıya bakmadan normali denemeden böyle bir prosedür mü var boyu kısa olup doğum yapan kadınlar bilgi verirse sevinirim bu arada annemin de boyu benim kadar altı kez normal doğum yaptı hemde dörder kiloyduk hepimiz.
Roz24 Roz24 Ebe böyle diyince moralim acayip bozuldu durduk yere beni strese soktu.Lütfen benimle benzer duruma sahip olanlar beni bilgilendirsin
Ayshababy Roz24 dün burda biride böyle post açmıştı boyu 1.50 normal doğum olmaz vs demişler bence tek doktorlan kalmayın normal doğum istiyorsanız başka doktorada danışın oda ayni şeyi söylerse sezaryan olursunuz ama derse olur diye çatı kontrolü yaptırıp doktorunuza itiraz edin
dilaradoyan Roz24 boy kısalığında genelde çatı darlığı da mevcut oluyor. Ama çatı muayenesi yapıp buna göre karar veren bir doktor görüşü de almanızı tavsiye ederim. Belki çatınız müsaittir buna uygun karar verilir
[silindi] Roz24 oğluma hamileyken gittiğim doktor bana sen normal doguramazsın asla boyun kısa demişti aynı gün doktoru değiştirdim dogum yaptıgım doktoruma gittim durumu söyledim o kadar sinirlenip söylendiki kaldımı böyle doktorlar die herşeyim musaitti ve oğlum boynunda kordonla 2 3 saat içinde o kdar hızlı dogduki ilk gittiğim doktora kalsa ben asla doguramazmışım annem benden kısa 3 normal dogum yapmış doktorumda bak annene nasıl dogurdu o zaman doguramazdı sen kısa demiş içimi rahatlatmıştı ki bütün kuzenlerim kısa hepside normal dogurmuştu 1.50 155 arasıyız genelleme
Roz24 Ayshababy doktora bu hafta soracağım ama devlete gittiğim için orda ebe direkt bunu söyledi. Normal doğum sağlık bakanlığı politikası zaten direkt sezaryen demesi şaşırtıcı ama beni buna mecbur bırakmasından korkuyorum
Ayshababy Roz24 bıraktırma canım ısrar et dün dedim postun altında biri komşusu biçir hastalı varmış yinede normal doğum yaptını söylemiş şimdi Türkiye’de daha çok doktor hemen küçücük bir şeye sezaryan diyolar
Kedilibebekli 155 im, üç çocuk doğurdum normal yolla ve jet hızıyla 😅 yani tamamen safsata olduğunu düşünüyorum. Kadınlar yüz yıllardır doğum yapıyorlar, bu işi bu kadar zor göstermek sezeyana yönlendirmek için kötü bir niyet gibi geliyor bana.
Roz24 Kedilibebekli annemin hep normal yaptığını bildiğim için böyle bir şey diyeceklerini hiç düşünmedim. Yani haftalardır kontrole gidiyorum doktor hiç sen sezaryen olacaksın demedi 31 haftalığım böyle düşünse derdi diye diye kendimi rahatlatmaya çalışıyorum
Kedilibebekli Roz24 inanın bana da yok boyun kısa yok çatın dar neler dediler. Ben hiç takmadım ve ilk doğumum bile iki saatte bitti yani çok kolay doğurdum hepsini o yüzden doktorların bir kısmına güvenmiyorum açıkçası. Hele ebeler sezeyana yönlendirecek son insanlar yani.
Anonimmommy Bana daha erken haftalar da bir doktor boyumu sormuştu 150 dediğimde eyvah eyvah dikkat et çok kilo alma dedi. Ondan sonra farklı doktorlara da gittim herhangi bir şey demediler sormadım da ama araştırdım videolar izledim evet 150 altı doğum zor oluyormuş çünkü leğen kemikleri dar oluyor ama ailemin kadınlarının geneli minyon 150 altında olanlarda var gayet doğurdular biraz daha uzun sürmüştür sadece. Bence kesinlikle doğuramazsın diye birşey yok ama kemik yapısından dolayı iri yarı uzun kadınlara göre daha dezavantajlı oluyoruz işte. Çatı kemiklerine bakıp ona göre söylense daha iyi olur bir tek boyuna bakarak sezeryan demek kolaya kaçmış gibi olmuş bu arada uzun kadınlarında çatısı dar olabiliyor normal doğum zor oluyor senin yapınla alakalı dışardan bakılarak söylencek bişey değil ki canını sıkma