Alg Bir1kelebek bende aynısını sormuştum bugün benimde hiçbir belirti yok ama iki günde gecikmem oldu test yaptım daha yeni çıkmadı maalesef inşallah sizin vardır
Minik_04 Bir1kelebek bende hic belirti yoktu 7. Haftadayim ara ara bulantılarım oluyodu ama dünden beri ağırlaştım sadece yerleşme kanaması fln hic yoktu kasık ağrısı da ara ara oluyo yeni
zeyzeyneyney Benim hiç belirtim yoktu hatta ilk yaptığım test negatifti 6 haftalıkken öğrenmiştim ama son adet tarihime göre 7+4 olmalıydı geç döllenme olmuş o yüzden. Sonra tabii 8-9 haftada biraz geç de olsa tüm belirtileri yaşadım 🥰