Lavaboya gittiğimde sarı akıntı geldiğini görüyorum . Enfeksiyon mu yoksa normal akıntı mı ayırt edemiyorum kokusuz şekilde . Bu haftalarda bu şekilde akıntı sorunu yaşayan oldu mu ? Hastaneye gitmeli miyim ? Dün kontrolüm vardı ama çatı muayenesi yapılmadı normal ultrason yapıldı sadece .