012908- rahatdur_evladim ben sleepy exstra kullaniyorum bebegim dogdugundan beri suan 9 aylik gayet beyenerek kullaniyorum 😁
rahatdur_evladim 012908- teşekkür ederim bende en son 5 sene önce kullandım ama şu an hangi serisi daha iyi bilemedim
ddmelike bez olarak bionatural kullandim hep suan 2. bebegime de onu kullanacagim, islak mendil de newborn olani kullanmistim pisik vs yasamadik oneririm 🙏🏻
rahatdur_evladim ddmelike ıslak mendil Kerim her zaman sleepy kullanıyorum bez olarak Molfix kullandım ama bezi de sleepy kullanmaya karar verdim Ama içimde bir kuşku var sleepy için çok İnce kağıt gibi hemen sızdırıyor taşınıyor diyorlar yaşadınız mı böyle birşey
012908- rahatdur_evladim ben geceleri degistirmiyorum uyanmiyorda zaten sabahta 11 den asaji uyanmiyor zaten 11 saat filan duruyor sızdirmadi bu zamana kadar
rahatdur_evladim 012908- o kadar uzun süre kuru tutsada gece boyunca tek bezle bırakmam yazın zaten olduğum şehir sıcaktan kaynıyor bebeğin poposu haşlanır 😄
Bnguuu_102 Bio natural taşırıyor ama asla koku vs yapmıyor tertemiz pişik de yapmıyor Natural rezil ötesi hiç söylemiyorum Extra mükemmel bir şey 🌸