Kizlar 20+3 haftadayim burnum kapali gribim hafif midemde reflu vardi hamilelikten once ve ben stres yapinca sertlesiodu nefes daraltiyordu ama rahatim son zamanlar hamile kalinca stresim korkum cok oldu 24 saat dusunuyorum kalbim delikmi istedogurmadan olcekmiyim basimi dondu tansiyinmu yuksek surekli dusunuyorum stres yapiyorum midemi siskinnsert hissediyorum bole surekli kalp gibi atiyor elimle mideme basinca ozelikle yemeklerden sonra rahatsizlaniyorum soluma yattigimda kalbim ole kut kut atmiyor yada elimi koydugumda ole hizli atan bi kalbim yok ama doktorda tansiyon aleti gorunce korkuyorum kalbim 140 oluyor cok korkuyorum simdide diom bu nefes darligim ole aman boguluyorum degil ama iki egilip bukulunce yoruluyorum kalbimde onzmn atiyor bende kansizlik cok var ayaga kalkinca ayaklarim uyusuyor klabim atiyor basim donuyor omu yapiyor ben artik fitiricam kalp doktoruna gidim diyorum doktoruma solemektenn korkuom yonlendirir DİE giremem makinaya fln tansiyon aletiyle kalbim 140 oluo o makinalarda geberirim herhalde napacagimi bilmiyorum 😏🥺varmi boyle olanlar