Sonay2014 Kızlar 9 haftalık hamileyim dün gece birden karnıma ağrı girdi şiddetli bi şekilde 15 dakka falan sürdü ağrı ama kanamam lekelenmem vs yok doktora gitmelimiyim sizce
Didemaydintaskin Sonay2014 git ya 15 dk da az değil hadi girse çıksa anlayacam da. En azından için rahatlar böyle stres yaparsın daha kötü
Smiley87 Sonay2014 16. cı haftaya kadar adet ağrısı gibi ağrılar olması normal ,bebek tutunuyor rahim büyüyor .senin ağrın nasıl bir ağrıydı kasıkta değilse üşütmüş de olabilirsin 🤔