Premsescik Nur124 tansiyon aletinden en iyi marka diye biliyorum bendede ondan var 5 senedir kullanıyoruz sağlık ocağından gittiğim kadın doğumcum bile o markanınkini kullanıyor
Brna-34 Minnakpopus benimde 8-5 , 9-5 çıkıyor düşük çıkıyor ve sürekli baş dönmesi yatmak istiyorum sürekli düzelir mi acaba ilerleyen zamanlarda 🥺
Minnakpopus Brna-34 ilk 3 ay benimde bu şekildeydi doktorum hep yüksek olmasından iyidir dedi sonra 10-6 yakaladım zaten. Siz yinede kendi doktorunuza bi sorun
Brna-34 Nur124 ultrasonda çıkan haftamiz 11+1 ama adet tarihine göre 12+6 haftalık kaç haftadır kafamı kaldıramıyorum sürekli baş dönmesi yaşıyorum
Brna-34 Minnakpopus Çarşamba günü randevum var o zaman soracağım inşallah bir sorun yaşamam çok tedirgin oldum 🥺
Nur124 Brna-34 ya 16.haftada normale döner merak etme birde demir eksikliğine bağlı da olabilir canım
Brna-34 Minnakpopus evet demir eksikligim var ilaç vermisti doktor ama ne zamandır içemiyorum mide bulantisindan dolayı çok teşekkür ederim 🌺
Brna-34 Nur124 malesef ki var demir eksikliği 😕 ilk hamileligimde yasamadigim herşeyi bu hamileliğimde yaşıyorum🥺
Minnakpopus Brna-34 yanlız değilsin 🫣 hep derim ilkinde prensesler gibiydim bunda kaportaya çıkmama az kaldı 🫣😂😂
Eslem2112 Nur124 evet cnm ben kullanıyorum bide beş yıl garantili çok memnunum o zaman doktorum önermişti
Nibozog Nur124 sağlıkçıların önerisidir canım omron. Hastane sağlık ocakları falan sık görürsün markayı
Nur124 Nibozog evet canım öyle de evde farklı hastanede farklı çıkınca acaba alet mi hatalı dedim belki de ben stres yaptığım için değişiyordur