arven000 Kızlar bu pik mi? Daha 9. Gündeyim reglimin Şuana kadar hayatımda 28 günde bir regl olduğum 3-4 defadır. Şaşkınım
urbeedem arven000 bu markanın testini bende kullandım iki üç ay boyunca bu şekilde sürekli pik gördüm daha sonra başka bir markaya geçtim ve yumurtlama günümü doğru şekilde buldum bu marka bende yanlış sonuç verdi
arven000 zlemceylan akşam değerlendirebilirim çok canımı sıktı :) yani en erken 14. Gün oluyor benim yumurtlamam ama acaba o güne sarkar mı? Şimdi yine üst üste 5-6 gün olursa çok zorlanıcaz.
arven000 urbeedem yok akıntım da var, ağrım da. Hatta teste ptesi başlayacaktım akıntı ve ağrıdan dolayı bugün yaptım. Bakalım yarın bir daha yapıcam nasıl çıkacak.
arven000 Kızlr şimdi bu test silikleştikten sonra 14. Gün regl mi olacağım? Yarın silikleşirse 24. Gün oluyor yani ilk defa bu derece erken olmuş olucam. Ya da acaba böyle erken ovulasyon yaşayıp geç mi regl oluyorum?
Busraaaakkk arven000 kimisinde 2 gün sürerken bende 1 gün sonra çatlama oldu bunu test yaparak görebilirsiniz
arven000 Busraaaakkk evet 9da bir daha yapayım dedim. Sonra yarın yine devam ederim. İlişki sıkıntı işte üst üste 2-3 gün yapmak lazım
arven000 Busraaaakkk ya bunun pik olmama ihtmali var mı ya da 5-6 gün sürer mi bu pik ? 9. Gün ovulasyon hiç yaşamadım çok erken değil mi
lnbahar arven000 canım benim de böyle oldu 28 güne bir adet olıyorum uyglamada hep 13 14 günler yumurtlama gösterirdi ovulasyon aldım ve 10. Gün pik gördüm ertesi gün çatladı değerlendirdim ve hamileyim doğrudur bence yani
Busraaaakkk arven000 pik canım, bu dediğim gibi belli olmaz ki kimisi regl biter bitmez yumurtlayabiliyor mesela, ben de tam 15. gün pik görmüştüm
Moz Busraaaakkk genelde âdetten 5-6 gün sonra pik oluyor ama bir keresinde adetten üç gün sonra pik olduğumu görmüş
arven000 lnbahar ay inşallah bakalım. Baktım da 9-10-11. Günlerde hiç ilişki yaşamamışız eşimle belki de bundan 1 senedir bekliyoruz😅 bakalım gerçi işte eşim hala yaşayamadık bir şey ama
lnbahar arven000 valla kuzum nasip olunca oluyor benim eşim de pik olduğu gün evde değildi nöbetçiydi çatlama günü ve sonraki günü değerlendirdik tuttu, gönlünü ferah tut inşallah o ay bu aydır💜