-Buse-_ Haftadayım bu haftalara kadar ağrım olmadı rahat bir hamilelik geçirdim ama artık bazı zamanlar yorulmuş ve tükenmiş hissediyorum sanki hep hamileymişim gibi… bazı zamanlar kızıyorum kendime söylendiğim için ama hep mutlu mu olmak zorundayız bazende yorulabiliriz değil mi? Aslında bakmayın ben şanslıyım eşim harika birisi bu kadar güçsüz olduğum zamanlarda bu kadar güçlü konuşabiliyorsam onun sayesinde ama eski bedenimi özledim sanırım artık kot pantolon giymeyi özledim geceleri tuvalet için uyanmadan uyumayı özledim😂 istediğim şeyleri yemeyi özledim belki daha çok yorulcam evet ama sanırım artık hamilelik bitsin istiyorum hemde gün yaklaştıkça korkuyorum hem ameliyat korkusu hem doğum korkusu hem bebeğe yetebilecek miyim yeterince iyi miyim korkusu bilmiyorum öyle bi içimi dökmek geldi içimden yine de çok mutluyum anne olmak istedim ve olacağım inşallah Allah isteyipte olmayanların yardımcısı olsun hepimiz için hepiniz için dua ediyorum sağ salim bitirelim bu süreci inşallah ve çıtır halimize geri dönelim 😂 34 beden kot pantolon giyerdim 34 zor giyerim artık ama 36 bedene de okeyim 8 ayda 10 kilo almışım ona da dertleniyorum veririz inşallah kızlar hepinizi seviyorum ❤️💖
Nesrnn hepsi hormanlardan canım bende 39+6 yım artık dogsun ıstıyorum 2 haftadır sancım var acılmam yol ufak seylere takıyorum saglıkla kavusalım