Elftvs Ebruska canimm ben 21 haftaligim. Iki gündür bir patırtı bile olmadı ödüm koptu. Şekerli yiyorum yok sırt üstü yatıyorum yok. Bugün sabahtan beri durmuyo :)) bu dengesizlikler normalmiş yani canım bu haftalarda yüreğini ferah tut
hunilimom Ebruska gayet normal canım benimde 3 gün hissetmediğim oldu o hafta dokotra gittim gayet normal bu haftalardan sonra hissedersin daha net dedi şuan 24.haftayı bitiricez ve her gün hissediyorum artık maşallah
Yalinn8 Ebruska olabilir canim hem her bebek ayni aktiflikte olmuyor hem duzensizlikler olabiliyor, 34/4 uz hala gunu gunune tutmuyor😉