Kızlar geçen hafta doktora gittiğimde suyun biraz fazlalaşmış karbonhidrat mı tükettin ya da çok kahve mi içtin karbonhidrat tüketme dikkat et demişti.(34 haftalığım) Ben de bu hafta sağlıksız karbonhidrat ve kahveyi kestim kilom 1 kilo neredeyse düştü sizce zararı var mı? 62 kiloyla hamile kaldım şu anda 74,3 kilom boyum 165 acaba ödemim gitti ondan mı kilo verdim