Visneli1so-s Kızlar nasıl olabilir ki bu bebeğin hareketlerini aşşağıda hissediyorum baya aşşağıda ama sağ ve sol kaburgalarımda bana batıyor bu aralar midem de sürekli hazımsız olmaya başladı 5 aylıpım
Turuncukadin Visneli1so-s benim de 30dan beri aşağıda kafası ama sağ sol her iki tarafa da batıyor ayakları orda 😅
Nttm Benim bebeğim de baş aşağı pozisyonda ama bu hafta itibariyle(36.hafta) sağ kaburgama batıyor çünkü ayakları orda 🤣