Rosegul kızlar iğnenin 10. Gününde testim bu şekilde çıktı. Acaba daha erken mi bat: 23 Mayıs, 6 gün kaldı regl günüme
Nuriay Rosegul ay görüm testin hangi marka mutlaka awox falan al çok iyi diyolar 😍😍 çok mutlu oldum senin adına inşAllah ki bu iki katı kızarır 2 gün sonra daha koyu çıkacağına inanıyorum
erikarpuz Rosegul iğnenin etkisi olabilir canım ya erken test yapmışsın bence çünkü vücuttan atılması bünyeden bünyeye değişiyor koyulasma var mı takip edersin
Busranur_mnts gölge gibi gördüm canım yarın ya da bekleyebilirsen 12. gün tekrar dene sağlıkla tutsun inşallah <3<3<3
Rosegul Busranur_mnts kuzum adet gecikmesi olmadan vermek istemem bir de iğne etkisi de olabilir bilmiyorum çok heveslenmek istemiyorum
Rosegul Nuriay yaaa inşallah kuzum prodoctor markası ama iğne etkisi mi diye korkuyorum açıkçası çünkü belirtimde yok
Busranur_mnts Rosegul haklısın canım iğnenin etkisi 8 9 gün geçiyor diyorlar da test koyulaşırsa birkaç gün takip et 14. 15. gün de adet zamanı oluyor zaten o zaman da çizgi net çıkarsa vardır inşallah
Zehbahce Rosegul bunu öğrenmenin tek yolu iki gün daha sabredip tekrar test yapman olacaktır ama bence değil içime öyle doğdu
Rosegul Busranur_mnts inşallah canım gebelik testi sipariş verdim şimdi evdekiler bitti takip edeceğim
Minik_04 Rosegul inşallah koyulaşır inşallah bebişin seninledir isteyen herkese nasip olsun🤲🥰12. Gününde fln tekrardan test yap güzel haberi al