Bende doktoruma sordum aslinda dunya saglik orgutune gore bogmaca asisi 27. Haftadan itibaren vuruluyormus ama bizim saglik ocaklari 19. Haftada vurmaya basliyor ben doktoruma sordum doktorum vurdur dedi bende doktoruma ama dunya saglik orgutunde boyleymis falan dedim doktorumda saglikci oldugumu bilince aslında oyle daha cok cocuga antikor geciyor o yuzden 27. Haftada vuruluyor ama bizim saglik bakanligi anca bu haftalara cekebildik daha erken vurmak istiyorlardi dedi sen saglik ocagindaki ebene soyle once tetanoz sonra bogmaca vurulmak istiyorum doktorum boyle uygun goruyor de dedi ben de ebeme soyledim kabul etti 23 haftada tetanoz vurulup 4 hafta sornada tdap yani bogmacali asiyi vurdurcam ama ben biraz arastirdim yani yoksa doktoruma sordugumda 20. Haftada vurdurabilirsin demisti bogmacali asiyi instagramda takip ettigim bi kac doktor var onlarda bogmacali asiyi doguma yakin vurunca cocuga daha cok antikor gectigini daha faydali oldugunu soylediler ayni zamanda perinatolaga da sordum o da kesinlikle bogmacaliyi yaptir onceden biz parayla aldirip yaptiriyorduk dediler