Yaa kızlar belki yadırgayanlar olacaktır ama anlayanlar da çıkar diye yazıyorum. 12+6 bugün doktora gittik. 2 hafta önce gittiğimizde kıza benziyor demişti çok mutluydum ve bugün erkek olduğunu söyledi. Fetal dna sonucunu bekliyoruz tabii yine de. Sağlıklı olması çok önemli biliyorum ama çocukluğumdan beri hep çok istemiştim bir kızımın olmasını. Ne zaman bir çocuk hayal etsem hep kızdı kucağımdaki çocuk. Belki nankörlük ediyorum şu an bebeğime evet ama aşamıyorum. Sanki kötü bir haber almış gibi hissettim. Bu duyguyu yaşayan oldu mu nasıl alıştınız. Sağlıklı olduğu için çok mutluyum ama işte adını koyamıyorum bu hissin