Kızlar 3.gebeliğim ama anlayamıyorum unutmuşum halbuki 2 yıl öncede hamileydim hep hamileyim 😂😂
Gülelim istedim☺️
Sorum şu, ben öyle çikolata ye yat pıt pıt gibi şeyler yaşamyorum henüz. Belki bir kaç gündür gece tık yık oluyor gibi. Ama gibi yani. Emin değilim.
Sizde durumlar nasıl? Hani il kgenelikten sonra erken hissedilirdi en geç bunu hissediyorum herhalde 😮💨