Kdkdjd_737 Kızlar haftaya 2 aylık olcak bulantım çok az var ama hiç bişey yiyemiyorum çok halsizim yorgunum yemek yememekten heralde 3. Gebeliğim oğullarım da hiç böyle değildim bu çok kötü geçiyor ya varmı benim gibi olan 🥺🥺🥺
Emiisko Bende aynisiydim ve halen devam ediyor 11+1 bugun 3 kilo yakin vermisim Tiksinme mide bulantisi hersey var Bol buzlu su icebiliyorum Ben sadece