Zumruduanka160 bende normalde 2 ıncıyı hıc dusunmuyordum kızım 4 yasına gelmişti kreşe gıdıyordu rahattım ve pskiyatri ılacı kullanıyordum calısıyordum da ılk kızıma hamılelıgımde de calıstım.. kızım hep benım neden kardesım yok demeye başladı parkta kardesıyle oynayan cocukları gorunce içlenmeye akşamları yatakta hayal kurmaya başlayınca ıkıncıyı yapmaya karar verdım.. son ayımda ıkı cocuk yeter aman amannn dedım hep ama kızımı kucagıma alana kadarmış sımdı 3 ü de yaparım nasıpse allah nasıp ederse.. benım kızımda suan sureklı emmek ıstıyor emdırıyorum ılk kızımda zorlandım mama da verdım sonra şişeye alışınca bıraktı benı emmeyi suan emzırıyorum ve emzırmek ıstıyorum cunku o bağ bambaska bırsey ve söyle dusunuyorum buyuyecek ve bu günleri gececek zaman cook hızlı