Kızlar benimde kafam karıştı ya benimde ilk gebeliğim tecrübesizim ilk öğrendiğimizde kalp atışını geç duyduk geç döllenme olabilir dedi. Sonraki haftanın birinde adet tarihine göre gidiyor dedi. Doktor değiştirdik orda daha farklı çıktı bende önemli değildir diye değiştirdim mesela son adet tarihim 12 Kasım doktor o gün bana kaç haftalıksa ona göre değiştirdim uygulamada yani 18 Kasım yaptım şimdi ben neyi baz alacağım hiç bişey anlamadım