2baby1mom__ Nimpheloss en iyisini yapıyorsunuz, insanların aldığı yenidoğan takımları gördükçe hayret ediyorum 5 takım benim için yeterli olmuştu çevirip çevirip giydirdim ay bu kaldı şu kaldı derdide olmadi eskiyene kadar giydi resmen içime sindi
plajterligi Gul1935 meme reddi dediler ve memeye en yakın alınabilecek lansinoh olduğunu söylemişlerdi, ilk 1 ay meme mama olarak gittik hiç problem yaşamadım lansinohta. Ayrıca biberon konusunda bende marka şişirmesi olarak görüyorum açıkçası aventi