Kumruu Kizlar merhaba bu aralar canm asiri şalgam cekioo acaba gebelikte şalgamin bi zarari var mi ????
tugbamehmetbaki Kumruu hayatım boyunca şalgamdan nefret ettim ama hamile kaldıktan sonra her balığın yanında içtim zarar yoktur ya sonuçta şalgam içinde alkol yok asit yok
Elftvs Tansiyon yüksekliginiz yoksa kan sulandırıcı kullanmıyorsanız tabiki içebilirsiniz. Ben hasret kaldım şahsen ☹ hayırlısıyla doğsun bebegim fıçıyla alcamm😁😁🤣
Betul2009 Kumruu bir Adanalı olaraktan çok severim içiyorumda bişi olacağını sanmıyorum tabiki herseyin fazlası zarar 😊
Lila Okumuştum abartıya kacilmadigi surece hiçbir zararı yokmuş aksine faydalıymış ben her gün bir bardak içiyorum çünkü afedersiniz ama lavaboya rahat çıkarıyor saygilar