Yazmelegi_ Bilen varsa yazabilirse çok sevinirim Doktora henüz sormadım soracağım. Desyrel Lustral İgnis Bunları bıraktıktan sonra hemen hamile kalırsam bisey olurmu
fatmaanuurr22 Yazmelegi_ canım diğer ikisini bilmiyorum ama lustral ağır bir ilaç bende kullandım ve bildiğim kadarıyla ilaçları bıraktıktan 1-2 ay sonra hamile kalmayı öneriyorlar
fatmaanuurr22 Yazmelegi_ bende ağır ilaçlar kullanıyor prozac abilify ve serex yani toplamda üç ilaç ve bıraktıktan 1 ay sonra hamile kaldım bizimki plansız oldu ama çok şükür herhangi bir sorun yaşamadık
Parlalina Yazmelegi_ ben kullanırken hsmile kalmışım 4+5 iken öğrendik o güne kadar da kullanmış oldum ama çok şükür bi problem yok şuan için sağlıkla kucağımada alırsam bin şükür 🙏🏼
Yazmelegi_ fatmaanuurr22 sağlıkla kavuşun inşallah ❣️ ben yeni başladım zaten gebelik düşünürken ilaçlara başlamam gerektiğini ve gebelik planını geriye atmam gerektiğini söyledi doktor öyle olunca gebelik düşüncesi kalkti 🥺 ne kadar kullanırım bilmiyorum
fatmaanuurr22 Yazmelegi_ amin inşallah 🙏 ya işte ilaç içerken gebelik pek önerilmiyor risk olduğu için umarım çok kullanmazsin bir an önce istediğin herşey olur ve yoluna girer canım 🫶
Eloo3504 Yazmelegi_ 6. Ayındayız. Ben öğrendiğimde bıraktım kullanmayı ama şu son zamanlar uyuyamiyorum hiç anksiyetem artti
Yazmelegi_ Eloo3504 bende suanlik tedaviyi istemedim ikinciyi de yaptıktan sonra başlamayı düşünüyorum, sizinde az kalmış hayırla sağlıkla kolay doğumunuz olsun inşallah
Yazmelegi_ Parlalina çok şükür ❤️ sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Bende başlamadım rabbim nasip ederse hamile kalıp doğurduktan sonra basliycam inşallah