cdss Kızlar 8+5 teyim alaturka tuvalet kullanıyorum ama sanki bazen karnım rahatsız ediyor sıkışıyor baskı oluşuyor gibi hissediyorum, bu haftalardan normal mi bana mı öyle geliyor, sizce alafranga mi kullanmayalım bebeği sıkıştırmak istemiyorum
Knykz Ben 38 haftayı bitircem hala klozet kullanmam içerde nabyo evladım o esnada hiç bilmiyorum ama benim wc girmem lazm 2 dk sıkışıversin bişey olmuyo merak etmeyin içerde emin ellerde 😁😁
Knykz Bi de normal doğum istyosanız böyle durumlardan kaçmayın çömelme hareketi olan herşeyi yapın tabi şmdiden değil şmdilerde dikkat edin ama son zamanlarda flan daha büyüyünce hiç stres yapmayın ne kadar çok hareket bebek ve sizin adınıza o kadar güzel getiri demek sakın bşey olacak bebeğime demeyin hiç bşey olmaz Allahın izniyle benim bu dedklerim tabi skntısız gebelikler için geçerli :)))) 🤗🤗🤗