Altbyz Bsrb  Buda benim testim sabah yaptım ilkini 2.dün yaptığım test
Zlm_dmrhn Bsrb sağlıkla alın inşallah hayalet çizgi değil net bir şekilde ben buradayım anneee diyor😊
Bsrb İnşallah öyledir çok teşekkür ediyorum. 3 gündür aralıklı kahve lekelenmelerim olunca biraz korkmuştum yerleşme olabilir o zaman 💕🤲🏻
Semy1991 Bsrb benim de ilk gebelikte lekelenme oldu çok şükür sağlıklı doğdu yavrum..Allah size de sağlıklı dogurmayi nasip etsin inşallah. kan verin
Altbyz Bsrb bu kadar koyu olması yanıltmaz diye düşünüyorum hayırlı olsun canım Rabbim önce karnımızda sonra koynumuzda sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah 🧿🥹🙏
Nuriay Altbyz yaa Tebrik ederim senide canım hayırlı olsun bilmiyorum sanada sormuşmuydum ama belirtilerin neydi canım? Birde adetin geçtimi
Bsrb Semy1991 peki benim 14 ünden beri lekenlenme var korkuyorum ilk olunca doktora ne zaman gitmek daha iyi olur ?
Bsrb Nuriay yok daha reglime 1-3 gün arası var pek bi belirtim yok sadece tuzlu yeme isteğim var. Sağ kasığımda ağrı oluyor.
Altbyz Nuriay 19’u bat hiç belirtim yok şuan sadece lekelenme oldu bi kaç gün önce geçti şuan çok şükür yok dünden beride göbek deliğimin bi iki parmak aşşası zonkluyor saniyelik sonra geçiyor onun dışında belirtim yok
aysnr0_ Altbyz benim de tek belirtim göbek deligimin Ağrı gibi sancı gibi ama test yaptım dün negatif
Bsrb Hepinizin duaları için Allah razı olsun şimdi kan verdim 2 saate belli olur dediler Rabbim hayırlısıyla gönlümüzdekini versin inşallah 🙏🏻