Niloya_51 ilkte belirsizlik daha çok olduğu için iyi anlıyorum heycanını . Ama inan her gebelik aslında öyle geçiyor sonuçta yeni bir aile üyesi ve nasıl olucak diye heycan korku hepsinde aynı oluyor 🥰 rabbim sağ salim kavuştursun hepimizi bebişlerimize🙏