s_ozge boyum 1.70 canım iki gebeliğimde de şeker çıkmadı bende açlık kan şekerim 78 o yüzden insülin vs hiç kullanmadım.Kilomuz yüksek olduğu için veriyoruz birazda sanırım çok ekstra bişey yapmadım bende.Hiç kafaya takma doktorlar çok ön yargılı maalesef onlarda haklı, bende bu kiloyla hamile kalmak istemezdim ama çok şükür dikkat edip yürüyüş yaparak ilk gebelikte de ikincide de sorun yaşamadım.