Ysf78 Kızlar yeni gebeyim 1 aylık falan. Doktor folidoce olanını önerdi sizler hangi folik asiti kullanıyorsunuz öneriniz varmı.
1tosbikannesi Ysf78 20+5 haftalık hamileyim. Hamile kalmadan önce de hamile kaldıktan sonra da folidoce kullandım 12.haftaya kadar sonrasında zaten doktor önerisiyle multivitamine geçiş yapıyorsunuz 🌸
Ysf78 dkbyk kaçıncı haftadan beri kullanıyorsun canım, ve kaçıncı aya kadar kullanmanı önerdi doktorun
Efcmm ogretmennn bende ondan aldım tek mi kullansam acaba diye düşünüyordum ama içeriği çok iyi günlük almam gereken var doğuma kadar kullanmayı düşünüyorum
Fulya94 Ysf78 henüz hamile değilim sanırım batı bekliyorum 😁 doktor bana Folik asit olarak Vifolic verdi onu kullanıyorum.