Merhabalar ☺️bebeğim Eylül ayında doğacak iç zıbın olarak kısa kollu zıbın mı kalın askılı zıbın mı yoksa ince askılı zıbın mı tercih etmeliyim hastane çıkışına ekleyeceğim Hemde ilk ay kullanacağım için kararsızım tecrübeli anneler yorumlarınıza ihtiyacım var ☺️