Kızlar salı randevum var yakın takipteyiz zaten gece rüyamda doğuruyordum ama nasıl . Baya stresli bir rüyaydı etkilendim mi bilmiyorum 🥲🤷♀️ Suan ara ara regl agrısı gibi ağırlar giriyor kasıklarıma karnımda toplanma da var . 5 gün önce gittiğim de idrar yolu enfeksiyonu vardı ama onun için antibiyotiği bitirdim fitilim de 2 tane kaldı ondan mı acaba ? Sabah uyandığım da da yoğun bir akıntı gelmişti ama fitil kaynaklı olduğunu düşündüm. Suyum da az o yüzden yakın takipteyiz ama biraz beklesem mi bugün de cumartesi yoksa acile gitsem mi ?