Minikdunyam M3rv3 ben aktardan şurup gibi olanını aldım kaynar suya koyup içiyordum kurusunu bulursan ıhlamur gibi kuş burnu gibi demleye bilirsin
M3rv3 Minikdunyam kurusunu aldım canım günde bir bardak mi içiyorsun . Demlemeyı nasıl yapıcam bilgin var mı