Ftmaa0 bende ilki özelde yaptım sondayı anestezi sonrası takılmasını istedim ikinci devlette oldu ve en korktuğum şey sondaydı doğuma giderken bile o korkuyla gitmiştim ama boşuna korkmuşum gerçekten o kadar korkulacak birşey değilmiş yanma oldu sadece ama birkaç dakikalıktı çıkarırken de öyle hiç korkma kendini kasma anlık ve hemen geçici bir durum Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bebişinizi kolay doğumunuz olsun