Bir-anne21 Kızlar oğlum bir aylık çok gazlı ve sanırım kabız olduk ben gaz ilacı kullanıyorum işe yarıyor ama tamamen rahatlayamıyor bir yarım çay kaşığı kimyonu kaynatıp veriyorlarmış bebeğe bunu deniyen oldu mu birde kabızlğı düzeltmek için ne yapmam gerek
Yasemen16 Bir-anne21 bizde veriyorduk rahatlatıyor du 1 cay kaşığı kimyonu suya koyup bekletiyorduk sonra suzuyorduk emiyorsq siz icin yada yemeklere koyun bol bol sütten de geçer
[silindi] Bir-anne21 benim bebeğim ilk 4 ay gazdan kabizliktan duramazdı kendi kuruttuğum kuru kayısıyı azıcık suda kaynatıp o suyun içinde kimyon tohumu demleyip 1-2 çay kaşığı verdim arada doktoru zeytinyağı da önermişti ve bizim en büyük yardımcımız acıperyavsan otunu demleyip verdim annem bize verirdi bende tadını sevmediğim için ve etkisini bilmediğim için vermedim Bir deneyeyim bakalım dedim ve çocuğum onu içince patir patir gaz çıkarıp uyurdu
anneoluyorumm13 Bir-anne21 kayınvalidem parça kimyony cezvede kaynatırmış bir çay kaşığı içirirmiş eşime öyle anlatıyordu
Birbenbirbebek Bir-anne21 bir yemek kaşığı kimyon ağzıma atıp üstünde su içerdim o gaz sorununundan ahh ah sende iç ye canım
Bir-anne21 [silindi] zeytinyağını bi arkadaşımda söylemişti mamasına kat bir iki damla demişti ama başka bir arkadaşımda kendi beneğine iyi gelmediğini söyledi o yüzden tereddüt ettim diğer söylediklerinizi hiç duymamıştım
Bir-anne21 Yasemen16 mamasının içine koymak mantıklı aslında suyunu mama yaparım olmadı denicem artık napalım
Bir-anne21 Birbenbirbebek ay bir yemek kaşığı da çok ama ya denicem şimdi ama çünkü çocuğum sancılanıyor
kurkmantosuzmadonna Bir-anne21 ben kendim içiyorum bir bardak sıcak suya 1.5 çay kaşığı toz kimyon atıp 5 dakika demlendikten sonra içiyorum . Damlalar bizde daha çok gaz yapmıştı