momBg Kızlar yardım edin 5. Haftanın başındayım ilk lekeler geldi kahverengi sonra uzunca kırmızı akıntı dün gece ise günlük ped dolmuş tamamen düşük mü yapıyorum? Düşük nasıl olur hastaneye gitmeli miyim , normal de pazartesi randevum var yardım edin🥹🥹🥹
__Kubracik01__ momBg bu kadar uzun kanaman olduysa evet dusuk yapıyorsunuz agri giderek artarsa bel karin kasik agrisi vs, bunlara işaret. Bence hemen acile git alttan muayene yapıyorlar sonuc çıkar pazartesiyi bekleme ulaşabilirsen doktoruna ulaş
asil15 momBg hemen acile git canım büyük bir ihtimalle dusuk yapıyorsun kontrol etsinler senin için tehlikeli olur
Semrauldg momBg ağrınız var mı ?benım de başlangıçta hep kanamalı geçti düşük riskim vardı ama suan 19 haftalık oldu hemen doktora gidin mutlaka inşallah kötü birsey yoktur 🙏🏻
Parinas momBg keseyi görmüş müydünüz. Gerçek bi gebelik miydi kimyasal mıydı ondan soruyorum. Yoğun kanama düşük belirtisi evet ama eğer kese görüldüyse ben yine de doktora gitmenizi öneririm belki kese yerindedir ve kanama alanı kaynaklı bi kanamadır bilinmez. Doktor görmeli
momBg Kızlar yardım edin 5. Haftanın başındayım ilk lekeler geldi kahverengi sonra uzunca kırmızı akıntı dün gece ise günlük ped dolmuş tamamen düşük mü yapıyorum? Düşük nasıl olur hastaneye gitmeli miyim , normal de pazartesi randevum var yardım edin🥹🥹🥹
Meral_63 momBg yine de bi özel doktora git sen gülüm burda bazılarımız bilmeyiz ki elinden geliyorsa imkanın varsa hemen özele git sen için rahat eder içini ferah tut
Mgsh momBg Merhaba acile gitmeniz gerek Bende 5+6 haftada bahsettiğiniz şekilde artışlı kanamayla düşük yapmıştım. Beta kontrolü gerekirse hormon takviyesi veriyorlar düşüğü engellemek içğn evde beklemeyin ve en yakın acile gidin
momBg Meral_63 çok sağol canım doktor şans meselesi cidden perşembe günü ilk kan geldiğinde direk özele gittim ben progesteron hap iğne karşıyım dedi sağlıksızsa düşsün dedi yolladı başka doktor buldum onun da randevusu pazartesi en yakın doktorlar bile ayrı düşünüyor bu durumda biz napalım valla asil15 __Kubracik01__
momBg Parinas gittiğim doktor özel olmasına rağmen çok az bilgi verdi ilk kanamam olduğunda gittim karından ultrason ile baktı sıvı birikmesi görmüyorum sorun yok dedi yolladı
Rookieee momBg Ağrınız var mı ? Eğer yoksa sakin olun. Yerleşme kanaması olabilir. En başlarda bende de oldu kanama ancak yerleşme kanaması denilen kanamaymış. Çok korkmuştum bi kaç gün sürmüştü. Hemen bir doktora gidip keseye baktırın. Zor bir süreç insanın psikolojisi bozuluyor. İnşallah sizinde yerleşme kanamasıdır.
momBg Rookieee canım benim leke gibi miydi acaba seninki benim ki baya kanama şuan ağrım yok öyle çok arada kramp gibi giriyor gidiyor sancı ama anlık
asil15 momBg nasıl hapa igneyr karşı ya ne biçim doktormus benim ikinci gebeligim de çok şiddetli kanamalarım oluyordu üstelik sigorta hastanesi verdikleri ilaç ve iğne sayesinde oğlum tutundu düşmedi beni 2 gün yatırdılar çok güzel ilgilendikler şuan oğlum çok şükür 4 yasinda gerçekten doktor şans meselesi
__Kubracik01__ momBg o nasil iş ya sağlıksısa eger hap ve iğne kullansan bile düşer ki bende lekelenme yaşadım doktorum progestan fitil başlattı önlem amaçlı rahim ağzına baktı uzunluk kisalik ne durumda ona baktı gayet iyiydi kendimi zorlanmışım o sebeple leke gelmis. Sende kendini zorlamış olabilirsin ağır bir iş mi yaptın yada birliktelik mi yaşadın bilmiyorum ama bekleme bence acile git ozele gidince de durumum acil diyip doktora sorarsan seni hemen alabilir
Rookieee momBg Yok leke gibi değildi bahsettiğin şekildeydi hatta pıhtı gibi bir şey bile gelmişti çok korkmuştum. 15 gün boyunca raporluydum yattım ve 3. aya kadarda dikkat etmemi istedi doktorum. 6. Aya kadar progestan kullandım. Ama yinede bir doktora gidin ve keseye baktırın. Kanama alanı oluşmuş olabilir.
Parinas momBg ama belki gerçek bi gebelik bile değil böyle bilgi verilmemesi çok saçma. Düşük değil de kimyasal yaşıyorsunuz belki. Kimyasal da genelde gecikmenin ilk 1 haftasında kanamayla son bulur. Normalden farklı pıhtı gibi bişey düşürdünüz mü
Nesli17 momBg düşükte büyük bir parça düşer canım inşallah kanama artmaz sen yinede acile git düşük önleyici iğne falan yaparlar eğer keseyi gördüyseniz
momBg Nesli17 canım Bilgin vardır belki devletin acilinde bakarlar mı acaba yoks hani düşücek yapacak bişi yok vsmi derler istanbuldayım kadın doğum acil gerekiyor sanırsam
Nesli17 momBg canım keseyi görmeden ve düzenli beta artışı olmadan bir şey yapacaklarını zannetmiyorum. Yinede gitmende fayda var
momBg kdrclb02 gittiğim doktor özel olmasına rağmen çok az bilgi verdi ilk kanamam olduğunda gittim karından ultrason ile baktı sıvı birikmesi görmüyorum sorun yok dedi yolladı o an gördüğü kesemiydi değil miydi hiç bilgi vermedi uyuz adam
Pitircigin_annesi momBg sen hemen kadın dogum acile git eğer kese varsa yatıs bile verirler kanaman hiç normal değil . İnşallah düşük olmaz sağlıkla kucagına alırsın canım benim
Pitircigin_annesi momBg ben ilk gebelikte zeynep kamile gitmedim dşye çok pişmanım kanamam oldu acillerde anlamadılar eve gönderdiler . İstanbuldaysan zeynep kamile git anadolu yakasındaysan