Meyracukurmaraz Benim doktorum ilk 3 aylık sürede hiç bir ilaç kullanmamı istemiyor folik asiti de 3.aydan sonra içicez dedi ilk hamileliğimdede öyleydi bundada öyle diğer vitaminler içinde geçerli
Sanal_koala00 Talentedmom son adet tarihine göre 5+0 ama bence geç döllenme oldu adet tarihime göre değerim düşük salı günü bi daha kan vereceğim
NoName_ Sanal_koala00 bende hamile kaldığımı bilmeden elenatal1 başlamıştım her gün 1 alıyordum öğrendim yine aynı devam ettim
mardine474 Mervezzz sadece yüksek dozda olan folik asit gebelikte kullanılmıyor otızım yapar dedı doktorum. Tabıkı her ılacı bılıncsız kullanmak dogru degılmıs onu anladık. Ben cok arastırmıstım evet yapılan araştırmaya göre folık asit otizm yapar.
Bebininannesi Meral_63 amiiiin çok teşekkür ederim. Hiçbir ilaç vermedi, bir regl geçirin rahim toparlansın sonra deneyim dedi. 1 ay dinlenmeyle birlikte 3. Ayda hamileydim