Merhaba, neredeyse 20 küsürl haftalara kadar istediğiniz şekilde yatmanız bir problem teşkil etmiyor. Bizzat bu konuda bir sürü araştırma yaptım ve birkaç doktora danıştım. Bebeğin içinde bulunduğu amniyotik sıvı onu zaten koruyor. Bir süre sonra yüz üstü yatmanız mümkün olmayacak merak etmeyin. :)