37 haftalığım daha düne kadar yuruyemiyordum baskıdan. Bu sabah uyandım ki kasıklarım pelvis kemiğim hiç ağrı baskı yok. Tam tersi olması gerekmiyor muydu sonuçta doğum yaklaştı daha da baskı olması gerek. Dün bebeğim çok hareketliydi pozisyon değiştirmiş olabilir mi. Geçen hafta doktor baş geliş demişti