Smiley87 Coolmom ben mamajoo kullanıyorum memnunum şimdi 2. Yolda onda da kullanılan inşallah 🤗 ama tekli daha rahat oluyor çiftli almanızı tavsiye etmem . Ben çiftli aldım ama çok çok az kullandım