Umudunannesi42 Kızlar 39+1 gebegim.tansiyon yuksekliginden dolayı doktor suni sancı vercem dediler bilgisi olan var mı
Radyasyon5526 Umudunannesi42 tansiyon yüksekliğinde genelde sezaryen doğum yapılıyordu diye biliyorum yine yanlış bişey demiyim ama benim heyecanlanma durumunda tansiyonum çıkar mesela arkadaşım kesinlikle doktora bildir ona göre yol çizin demişti