mrstug Merhaba kızlar 21 haftalık hamileyim doktor suyumun biraz fazla olduğunu söyledi bu durumu yaşayan sonra düzelen var mı ?
Fidansvnccm mrstug benimde baya bi fazlaydi son aylarda karnim tas gibiydi bende korkmustum doktor bi sikintin yok dedi ve olmadi da
Asiacr Bu suyun fazlaligini nasil.oluyor. normalde zaten kesenin tamami su dolu olmuyor mu? Cahilligime verin lutfen
haticela Asiacr belli bir ağırlık miktarı var canım sabit bişey değil az olması çok olması gibi degisiyo
mrstug Asiacr Estağfirullah . Ortalama istenilen bi sıvı ağırlığı varmış onun üstünde ve altında olabiliyormuş bazen
haticela Korkma canım şekerli ürünlerden uzak dur Yemene içmeye dikkat et benimde aynıydı 32haftamda düzeldi
Seden 36 haftalik hamileyim 34ten beri suyum sınırın üstünde, şeker yüklemesi yaptırmadiysan onu yaptır belki sekerin vardır o yuzden fazla oluyomus ama bende sekerde cikmadi. Sadece suyun erken gelebilir bu da doğumu başlatabilir dedi doktor ve baskiyi azaltmak icin varis corabi verdi ve ise yaradığını, bebegin asagi inmedigini soyledi 3 gun onceki kontrolumde. Bebege bi yan etkisi yok su fazlalığinin ama bana bazen nefes darlığı yapiyo bu da oluyomus. Senin daha cok haftan var bu yuzden testi yaptır ve önlemini al bence canim.
mrstug Seden doktor duan şeker yüklemesi istemedi canım ama aynen nefes darlığı yaşıyorum insallah ileriki haftalara düzelir
Seden mrstug benim düzelmedi doktorda düzelir demedi canım ama senin erken umarim düzelir bebegin pozisyonu nasil peki
Mucizemgeliyor86 mrstug tabii, deli gibi meyve yiyordum hepsini kestim . Tatlıyıda azalttım. Bakalım işe yaradımı